+45 3543 4474 mail@MBK.dk

Kurset “Mundtlig kommunikation – med styrke og selvtillid” er skræddersyet til mennesker, der vil være bedre til at sige deres mening og komme frem med deres ideer – også når der er mange mennesker tilstede. De bliver stærkere, bedre til at sætte grænser, og få deres ønsker igennem på en venlig og konstruktiv facon. De vil blive bedre til at takle stressede situationer og konflikter.

Det er krævende at være “frontmedarbejder” – at skulle servicere og kommunikere med kunder, borgere, brugere og kollegaer. På kurserne “Professionel brugerkontakt” og “Fokus på frontmedarbejdere” og “Telefonkommunikation” får jeres frontmedarbejdere redskaber til at skabe en endnu bedre, mere effektiv og positiv kontakt med kunder, brugere, borgere og kollegaer.

Her får de enkle og effektive teknikker, som kan bruges i det daglige til at skabe en god og positiv kontakt. De får redskaber til at forklare vanskelige emner nemt forståeligt, redskaber til at motivere kunden, borgeren eller kollegaen, så de mødes med venlighed og velvilje. De bliver trænet så redskaberne sidder på rygraden, og kan bruges i pressede situationer, hvor der ikke er tid til at slå op i “manualen”. De bliver trænet i enkle teknikker til at sætte grænser og fastholde krav. Dette kan gøres på en åben og venlig måde uden at jeres kunder, brugere eller kollegaerne bliver sure og irriterede. Men de bliver også bedre til at beskytte sig selv mentalt, så de ikke bliver så påvirkede, hvis andre opfører sig ubehageligt.
På kurserne får deltagerne letanvendelige redskaber, der optimerer den positive kontakt med andre mennesker. Men også mulighed for at vende blikket indad og opdage, hvordan deres egen adfærd påvirker andre mennesker.

MBK
MBK A/S logo
15585

Tilmeld vores nyhedsbrev

MBK A/S er Danmarks bedst evaluerede kursusvirksomhed og nr. 1 i kategorierne "Karriere og Uddannelse" og "Konference, Kursus & Mødelokaler" på Trustpilot.

 

Du kan altid afmelde dig vores nyhedsmail via mail@mbk.dk eller www.mbk.dk/persondata.