Salg og service

Er salget en del af jeres hverdag?
Er det vigtigt for jer, at yde en god service og forstå kundernes behov?

Kunderne køber ikke bare et produkt. De køber jeres engagement, imødekommenhed og service. I er alle virksomhedens ansigt udadtil. Herunder finder du et udvalg af vores interne kurser i kategorien “Salg og service”:

todo

God service

Kurset er for dig, der vil være endnu bedre til at tale og kommunikere med kunder og kollegaer. Du får viden, redskaber og træning til at yde en endnu bedre service – også i telefonen.

todo

Salg for ikke-sælgere

Kurset er for dig, der egentlig ikke er ansat som sælger, men som har salg som en del af jobbet. Du får redskaber og træning, så det bliver nemmere for dig at kommunikere, præsentere og skabe mersalg.

todo

Den effektive sælger

Dette kursus er målrettet dig, der har personlig kundekontakt og erfaring med salg.
Du vil have redskaber og træning, så du bliver endnu bedre til at sælge ideer, varer og ydelser.

todo

Professionel borgerkontakt

Dette kursus er for dig, der har direkte kunde-, borger- eller virksomhedskontakt, og ønsker at styrke dine kommunikationsevner. Du får redskaber og træning til at skabe god service og takle vanskelige situationer.

todo

Telefonkommunikation

Kurset er for dig, der vil kommunikere respektfuldt og effektivt i telefonen. Du får redskaber og træning, så du bliver bedre til at takle pressede situationer og forklare om vanskelige emner i telefonen.

todo

Professionel kundekontakt

Dette kursus er for dig, der har direkte kundekontakt. Du får redskaber til at kommunikere bedre og mere klart. Redskaber til at yde end endnu bedre service, men også takle vanskelige kunder og situationer.

todo

Personlig fremtræden

Kurset i Personlig fremtræden er for dig, der har behov for at blive mere selvsikker og rolig, når du skal tale til flere mennesker. Du har ikke ret megen erfaring med at holde oplæg.

todo

Fokus på frontmedarbejdere

Kurset er for dig, der har kontakt med kunder eller borgere. Du får redskaber og træning, så du bliver bedre til at takle alle de situationer, der kan opstå i mødet med andre mennesker på jobbet.

todo

Videoer til SoMe (Sociale medier)

Kurset er til dig, der vil i gang med at producere videoer til markedsføring og branding på sociale medier som LinkedIn, Facebook, YouTube og Instagram. Du lærer at komme sikkert fra idé til video til sociale medier.

Kurset “Den effektive sælger” er et intensivt kursus, der gør jeres sælgere meget mere professionelle og øger jeres salg. Jeres sælgere skal vide, hvad de sælger, og hvordan de sælger det effektivt. De skal kunne sætte sig ind i kundernes ønsker, så de får et bedre forhold til kunderne og kan skabe gensalg og mersalg. Sælgerne skal finde deres personlige salgsstil og gøre kunden mere modtagelig for de forskellige argumenter.

Kurset “Salg for ikke-sælgere” giver redskaber til kundekommunikation for dem, der ikke har salg som direkte ansvarsområde. Spilder I en masse gode muligheder eller har jeres teknikere og andre med kundekontakt også fokus på salget? Er de rustet til at få øje på mulighederne for mersalg? På kurset bliver de trænet i forskellige arbejdssituationer med kundekontakt, så det falder dem naturligt at have øje for mersalg efter kurset.

Kurset “God service” giver redskaber til at yde en endnu bedre og mere effektiv service, som skaber positiv kontakt med kunderne, brugere, borgere og kollegaer. Enhver kontakt med kunden sætter et aftryk, som skaber firmaets navn. I får redskaber til at takle vanskelige situationer, men også mulighed for at vende blikket indad og opdage, hvordan egen adfærd påvirker andre mennesker.

15585

Tilmeld vores nyhedsbrev

MBK A/S er Danmarks bedst evaluerede kursusvirksomhed og nr. 1 i kategorierne "Karriere og Uddannelse" og "Konference, Kursus & Mødelokaler" på Trustpilot.

 

Du kan altid afmelde dig vores nyhedsmail via mail@mbk.dk eller www.mbk.dk/persondata.