+45 3543 4474 mail@MBK.dk

Er salget en del af jeres hverdag? Er det vigtigt for jer, at yde en god service og forstå kundernes behov?
Kunderne køber ikke bare et produkt. De køber jeres engagement, imødekommenhed og service. I er alle virksomhedens ansigt udadtil.

Kurset “Den effektive sælger” er et intensivt kursus, der gør jeres sælgere meget mere professionelle og øger jeres salg. Jeres sælgere skal vide, hvad de sælger, og hvordan de sælger det effektivt. De skal kunne sætte sig ind i kundernes ønsker, så de får et bedre forhold til kunderne og kan skabe gensalg og mersalg. Sælgerne skal finde deres personlige salgsstil og gøre kunden mere modtagelig for de forskellige argumenter.

Kurset “Salg for ikke-sælgere” giver redskaber til kundekommunikation for dem, der ikke har salg som direkte ansvarsområde. Spilder I en masse gode muligheder eller har jeres teknikere og andre med kundekontakt også fokus på salget? Er de rustet til at få øje på mulighederne for mersalg? På kurset bliver de trænet i forskellige arbejdssituationer med kundekontakt, så det falder dem naturligt at have øje for mersalg efter kurset.

Kurset “God service” giver redskaber til at yde en endnu bedre og mere effektiv service, som skaber positiv kontakt med kunderne, brugere, borgere og kollegaer. Enhver kontakt med kunden sætter et aftryk, som skaber firmaets navn. I får redskaber til at takle vanskelige situationer, men også mulighed for at vende blikket indad og opdage, hvordan egen adfærd påvirker andre mennesker.

MBK
MBK A/S logo
15585

Tilmeld vores nyhedsbrev

MBK A/S er Danmarks bedst evaluerede kursusvirksomhed og nr. 1 i kategorierne "Karriere og Uddannelse" og "Konference, Kursus & Mødelokaler" på Trustpilot.

 

Du kan altid afmelde dig vores nyhedsmail via mail@mbk.dk eller www.mbk.dk/persondata.