Webinar – Når organisationens sociale kapital udfordres af en pandemi (1½ time)

Føler du at samarbejdsrelationerne på arbejdspladsen udfordres af Coronakrisen?
Ønsker du at være en aktiv del i at bevare et tillidsfuldt samarbejde på arbejdspladsen?
Vil du gerne vide mere om, hvordan de nuværende omvæltninger i arbejdslivet påvirker det psykiske arbejdsmiljø og den sociale kapital?
Har du behov for nye værktøjer til at bevare tillid, retfærdighed og et godt samarbejde, når en samfundskrise modarbejder meget af det, der normalt styrker og vedligeholder relationerne på arbejdspladsen?

Deltagere:

Hvad enten du er leder, arbejdsmiljørepræsentant eller blot ønsker at tage ansvar for Coronakrisens konsekvenser for tillid, retfærdighed og samarbejde på din arbejdsplads er dette webinar relevant for dig.

Udbytte:

Formålet med webinaret er at give deltagerne:

  • En forståelse for hvordan Coronakrisen påvirker organisationens sociale kapital.
  • Værktøjer til at styrke social kapital i form af tillid, retfærdighed og samarbejde.
  • Muligheder for at træffe bevidste valg i hverdagen, der styrker organisationens handlekraft.

Indhold:

Kursusindholdet på webinaret “Når organisationens sociale kapital udfordres af en pandemi”:

  • Social kapital som fundamentet under et godt psykisk arbejdsmiljø
  • Hvordan coronakrisen tærer på den sociale kapital
  • Krisetilstande, risikoperception, stress og motivation
  • En værktøjskasse til at styrke og bevare social kapital i Coronakrisen

Form:

Webinaret foregår live – men online. Du logger dig på webinaret og lytter til præsentationen. Undervejs skal du forvente aktiv deltagelse, du kan stille spørgsmål og dele idéer med de andre deltagere i chatten og du skal lave små øvelser undervejs. På hele webinaret skal du have fokus på, at du samler præcis de værktøjer op, der passer til dig.

Pris og praktisk

Pris:
10.000 kr. eks. moms pr. internt webinar uafhængigt af deltagerantal.

Form:
Webinarerne er ikke kedelige videoer eller traditionel e-læring, men interaktive live webinarer.
Teknikken fungerer godt og enkelt – der kræves ikke noget særligt program eller teknisk kunnen.
Det foregår over et program, der hedder zoom. Deltagerne skal ikke installere noget på sin pc.
Underviseren sender en invitation 30 minutter før webinaret, som deltagerne logger sig på.
Deltagerne kan vælge at slukke for kameraet på deres egen skærm, hvis de ikke ønsker, at de andre deltagere skal se dem.
De kan stille spørgsmål, som kun underviseren eller en af de andre deltagere kan se – eller stille åbne spørgsmål og kommentere – både på skrift og mundtligt.
Men de får mest ud af webinaret, hvis de involverer sig, er aktive og relaterer til egen hverdag.

Varighed: 
1½ times varighed

Deltagerantal:
Max 100 deltagere

Har du spørgsmål til dette kursus, så udfyld venligst formularen nedenfor og vi vender tilbage snarest muligt.

  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.

Kontakt os

  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.

15585

Tilmeld vores nyhedsbrev

MBK A/S er Danmarks bedst evaluerede kursusvirksomhed og nr. 1 i kategorierne "Karriere og Uddannelse" og "Konference, Kursus & Mødelokaler" på Trustpilot.

 

Du kan altid afmelde dig vores nyhedsmail.