Kundeservice og salg – 2 dage
Nuuk, Grønland – Dansktalende underviser

Vil du styrke din kundekommunikation og dine salgsevner?
Vil du være god til kundeservice på telefonen, sociale medier eller via chat?
Ønsker du at forbedre dine færdigheder indenfor mersalg og gensalg?
Vil du optimere dine evner i at håndtere vrede kunder og nedtrappe konflikter?

Dette kursus er målrettet til at styrke både ledernes og medarbejdernes kompetencer inden for kundeservice og salg. Dette med særligt fokus på effektiv kommunikation via forskellige analoge og digitale kanaler.

Deltagere:

Dette kursus er ideelt for ledere og medarbejdere i grønlandske virksomheder, som arbejder med salg og kundeservice. Det er skræddersyet til dem, som ønsker at forbedre deres kundekommunikation og salgsevner.

Underviser:

Kurset er på dansk med en dansk underviser fra MBK. MBK er specialiseret i kommunikation og har holdt mange kurser i Grønland tidligere.

Udbytte:

Efter deltagelse i kurset vil du:

  • Forstå grundprincipperne for fremragende kundeservice.
  • Være i stand til effektivt at kommunikere med kunder via telefon, chat og sociale medier.
  • Forbedre dine teknikker til mersalg og gensalg.
  • Lære at håndtere vrede kunder og nedtrappe konflikter på en mere professionel måde.
  • Forbedre dine evner til at opbygge stærke kunderelationer og kundeloyalitet.

Indhold:

  • Grundlæggende principper for effektiv kundeservice.
  • Teknikker til kommunikation og salg over telefon, chat og på sociale medier.
  • Metoder til mersalg og gensalg, der skaber værdi for kunden.
  • Strategier til at håndtere utilfredse kunder og konfliktnedtrapning.
  • Hands-on træning der udvikler kursets praktiske færdigheder.
  • Værktøjer til at forbedre kundeoplevelsen og kundeloyaliteten.

Form:

Kurset kombinerer teori og praktik via undervisning, opgaver, træning og gruppesamtaler. Dette sikrer, at deltagerne får hands-on erfaring her og nu, og derfor kan anvende de lærte teknikker i dagligdagen efter endt kursus. Fokus vil være på interaktiv læring, hvor deltagerne får mulighed for at øve og forfine deres færdigheder i realistiske scenarier.

Med dette kursus vil du og dit team få værdifulde færdigheder og viden, der kan anvendes direkte i jeres arbejde med kundeservice og salg. Forbedre jeres evner til at engagere kunder, øge salget og skabe positive og varige kundeoplevelser.

Kursusindhold

Kontakt
Hvordan skaber jeg en god kontakt med nye og eksisterende kunder?
Hvordan får jeg opbygget en positiv relation til kunder?

Kundeservice
Hvordan styrker jeg min kundekommunikation?
Hvordan øger jeg samtidig mine salgsevner?

Gennemslagskraft
Hvordan får jeg mere gennemslagskraft?
Hvordan bliver jeg mere effektiv i forhold til kundeservice og salg?

Talens kraft
Hvordan bliver jeg bedre til kundeservice pr. telefon?
Hvordan kan jeg effektivt yde kundeservice via sociale medier?

Struktur
Hvordan anvender jeg principperne for fremragende kundeservice?
Hvilke strukturer og redskaber passer bedst til hvilke situationer?

Relationer
Hvordan bygger jeg loyale relationer med andre?
Hvordan kommunikerer jeg effektivt?

Teknikker
Hvordan bliver jeg bedre til mersalg?
Hvordan håndterer jeg utilfredse kunder?

Tid
Hvordan øger jeg kundernes loyalitet?
Hvordan planlægger jeg bedst processen for salg og kundeservice?

Kursusprogram

Udgangspunkt for kursets program er deltagernes ønsker og behov. Hvilke emner vi kommer ind på, og hvor meget hvert emne fylder, og hvornår vi kommer ind på dem, afhænger af deltagerne.

Det følgende er et eksempel på, hvordan et program kan se ud.

Dag 1:
Kl. 9 – 12
Grundlæggende principper for effektiv kundeservice og salg.
10 ting enhver sælger skal vide og spændende indsigt i, hvordan kundeservice og salg kan gøres relevant og personligt.

Kl. 12.45 – 16
Forbedre dine teknikker til mersalg og gensalg samt en række redskaber der trænes, diskuteres og implementeres.

Dag 2:
Kl. 9 – 12
Værktøjer til at forbedre kundeoplevelsen og kundeloyaliteten.
Kundeprofilering, kommunikationsteknikker og konflikthåndtering.

Kl. 12.45 – 16
Vi træner og forbedrer dine evner til at opbygge stærke kunderelationer og derved forbedre kundeloyalitet. Den samlede læring samles, planlægges og sættes ind i din relevante hverdag. Kurset afsluttes med udarbejdelse af individuelle handleplaner og evaluering.

Pris og praktisk

Pris:
8.800 kr. inklusiv forplejning og kursusmaterialer under selve kursusdagene.

Datoer:
Se kursusdatoerne i boksen til højre.

Sted for kursusafholdelse
Kulturhus Katuaq, Imaneq 21, 3900 Nuuk, Grønland

Overnatning?
Overnatning IKKE inkluderet i kursets pris på kr. 8.800. Du har mulighed for at booke overnatning hos HOTEL SØMA Nuuk, Marinevej 3, Nuuk 3900, Grønland og få 10% i rabat.
Du skal blot skrive ”MBK kursist”, når du booker. Vi hjælper også gerne med at arrangere overnatningen på hotel, kontakt os på kursusadministration@MBK.dk.

Varighed:
2 dage

Tilmeldingsvilkår:
Betaling for kurset skal ske straks efter modtagelse af fakturaen som fremsendes, når vi har registreret din tilmelding.

Ved afmelding kan en kollega overtage pladsen uden yderligere omkostninger eller du kan selv deltage for halv pris ved et senere kursus.

Har du spørgsmål til dette kursus, så udfyld venligst formularen nedenfor og vi vender tilbage snarest muligt.

  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.

Kundeservice og salg – 2 dage
Nuuk, Grønland – Dansktalende underviser

Kun 8.800 kr.

Næste kurser


Download kursusinformation PDF
15585

Tilmeld vores nyhedsbrev

MBK A/S er Danmarks bedst evaluerede kursusvirksomhed og nr. 1 i kategorierne "Karriere og Uddannelse" og "Konference, Kursus & Mødelokaler" på Trustpilot.

 

Du kan altid afmelde dig vores nyhedsmail.