+45 3543 4474 mail@MBK.dk

Hvad får I? Svaret er ganske enkelt kvalitet!

Kvalitet
Vi har valgt at lave få kurser i bedste kvalitet. Derfor har vi mange tilfredse kunder. Vi er meget specialiserede, så vi kan yde den bedste kvalitet. Vi har kunder, der kun bruger os hvert tredje år, men alle kunder vender tilbage.

Vi har kunden i centrum, så vores kursister får den bedst mulige oplevelse. Personlig feedback er et grundlæggende træk ved kurserne. Vi er gode til at skabe trygge rammer, så deltagerne tør udvikle sig.

Kursernes redskaber skal blive en naturlig del af arbejdet efter kurset. Derfor tager vi udgangspunkt i, hvad virksomheden og den enkelte deltager skal bruge kurset til, og træner deltagerne i relevante redskaber og teknikker. Vi har forretningsmæssig forståelse – og evne til at sætte os ind i vilkår og hverdag i Jeres virksomhed. Vi har ikke specialiseret os i bestemte faggrupper, men arbejder ofte for videnstunge organisationer.

Filosofien bag kurserne
Personlig udvikling handler om at bruge sig selv. Den enkelte skal bruge sin viden, erfaring og uddannelse, sine evner og sin personlighed, når denne skal blive bedre. Kurserne giver deltagerne mulighed for, at gøre brug af flere og bedre teknikker og redskaber. Kurserne gør deltagerne opmærksom på, hvordan de kan dæmpe evt. svage sider og styrke stærke sider. Deltagerne får indsigt i, hvordan andre opfatter dem. Deltagerne bliver ikke ensrettet på kurset, men vurderer selv hvilke teknikker og redskaber, der er mest brugbare i deres arbejde.

Hvordan adskiller vore kurser sig fra andre kurser?

Vær dig selv
Mange kurser kører efter en model med 10 regler. Alle deltagerne skal igennem den samme mølle, og ensrettes til at gøre alt på samme måde. På vores kurser tages udgangspunktet i deltagerens egen facon og personlighed, som ikke forsøges ændret. Der ses på styrker og svagheder i stil og udtryksmåde – og deltageren får redskaber til at udvikle sig på egne betingelser.

Ingen halleluja
På nogle kurser klappes der rigtig meget. Alt er fantastisk og deltagerne bekræftes hele tiden i, hvor gode de er. Lige efter kurset “strutter” deltagerne af selvtillid, men det holder ikke længe. Vores kurser er ikke halleluja-kurser, hvor deltagerne pumpes med kunstig selvtillid. Feedbacken på vores kurser er ærlig. Deltagerne lærer, hvad de kan gøre bedre, og hvordan de kan gøre det bedre. Hvis de har behov, kan de lære teknikker, så de selv kan håndtere nervøsitet og opbygge selvtillid. Teknikker, der kan anvendes uafhængigt af kurset og emnet. Teknikker, der holder på sigt.

Ikke underholdning
Mange kurser har en underviser, der kan lide at være i centrum. På den slags kurser griner deltagerne meget, får fortalt mange vittigheder, får mange sjove oplevelser og bliver underholdt. På vores kurser ses en god stemning, sjov og humor som et godt grundlag for indlæring og udvikling. Men show-effekten er ikke dominerende. Kurserne er ikke underholdning. Deltagerne er i centrum. Deltagerne lærer noget, som de kan bruge i deres arbejde bagefter.

Tilpasses deltagerens behov
De fleste kurser kører efter en fast skabelon ud fra underviserens plan og behov. Uanset deltagernes behov forløber kurset med forudbestemte emner på forudbestemte tidspunkter. Udgangspunktet for vores kurser er virksomhedens og deltagernes behov. Vore undervisere er meget erfarne og har stor viden om emnet, så de kan tilpasse indholdet til virksomhedens og kursusdeltagernes behov, – både før kurset, ved behovsafklaring i starten af kurset og undervejs i kurset.

I får kvalitet hos MBK

“Dejligt praktisk anlagt – ikke tung på teori, men brugbare værktøjer.”

Kim Fiskbæk Andreasen

Bang & Olufsen

“Rigtig godt – meget fint, at det var meget praktisk og meget praktisk teori.”

Winnie Hansen

Vejdirektoratet

“God og levende fortæller. God til at inddrage kursisterne i undervisningen.”

Christina Pålsson

DLG

“Meget engageret underviser. Meget brugbart og har sat mange reflektioner igang.”

Christina Dahl Jacobsen

Novo Nordisk

“Virkelig spændende og brugbart kursus. Underviseren var meget professionel og god til at holde os opmærksomme hele tiden.”

Betina Leig Keldorff

Patientombuddet

“Engageret underviser. Super spændende og brugbart. Håber på opfølgningskursus.”

Sara Kristensen

DLG

Thanks!

Har du brug for hjælp? Lad os ringe til dig.

MBK A/S
MBK A/S logo
Tilmeld vores nyhedsbrev

Tilmeld vores nyhedsbrev

MBK A/S er Danmarks bedst evaluerede kursusvirksomhed og nr. 1 i kategorierne "Karriere og Uddannelse" og "Konference, Kursus & Mødelokaler" på Trustpilot.

Læs hvorfor det går så godt i vores nyhedsbrev og få nyheder om kurser, lokaler og gratis foredrag.

Tak for din tilmelding :-)